LiveZilla Live Chat Software
خدمات پس از فروش

صفحه نخست خدمات خدمات پس از فروش

PostHeaderIcon خدمات پس از فروش

PostHeaderIcon شرایط گارانتی

شرایط گارانتی کالا:

-    خرابي ناشي از ضربه ، شكستگي ،  استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزي ، آبديدگي ، شوك الكتريكي،حوادث طبيعي ، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ زدگي يا تجمع قطرات آب روي قطعات ، اتصال مودم به برق ، همچنين خرابي ناشي از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبي غير اصلي ،‌با تشخيص كارشناسان فني شركت ايزي مشمول خدمات و ضمانت نمي باشد .

-    دستکاري سخت افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت توسط افراد غير مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد .

-    هر گونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز شامل گارانتی نخواهد بود.

-   گارانتی صرفا  سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد.

-    هزينه ارسال و دريافت اجناس شهرستان از يك سوي با مشتري و از سمت ديگر با بخش خدمات پس از فروش شرکت کامپیوتری ايزي مي باشد .

-    هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .

-    شركت ايزي متعهد است كه قطعه مشتري را در صورت بروز مشكل در مدت تعيين شده (تست اوليه) بدون هزينه تعمير يا تعويض نمايد.

-     مسئوليت حمل و نقل كالاي معيوب به بخش گارانتي شركت ايزي و بالعكس  بعهده مشتري مي باشد.

-     دارنده رسيد به عنوان صاحب كالا تلقي مي شود و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.

-    تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت شركت ايزي خواهد بود.

-    شركت هيچگونه تعهدي نسبت به اطلاعات موجود در قطعات ارسالي ندارد.

-   رسيد كالا 45 روز پس از تاريخ رسيد قطعه اعتبار داشته و پس از اين مدت هيچ مسئوليتي متوجه شركت نمي باشد.

-   چنانچه زمان انجام خدمات بيش از يك هفته به درازا بيانجامد خريدار مي تواند تقاضاي دريافت دستگاه جايگزين نمايد . در اين صورت ، دستگاهي با مشخصات مشابه يا نزديك به دستگاه در دست تعمير بطور موقت و به صورت امانت در اختیار خريدار قرار خواهد گرفت .

-   گارانتی فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل و ... نمی باشد.

-   در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و هم رده آن محصول به مشتری ارائه می گردد.

 

PostHeaderIcon پیگیری گارانتی

گارانتي معتبر، ضامن كيفيت كالاست
گارانتي همکاران پردازش رایورز موجب اطمينان ميليونها مصرف كننده محصولات شبکه , دوربین های تحت شبکه و نرم افزارهای تولیدی این شرکت در سالهاي متمادي و حال است كه با توجه به نوع كالا و شرايط بصورت گارانتي تعويض، تعمير و يا سرويس به مشتريان محترم ارائه مي‌گردد.
به منظور آگاهي هر چه بيشتر مشتريان محترم از وضعيت گارانتي دستگاههاي خريداري شده تسهيلاتي فراهم گرديده كه با درج کد رهگیری كالاي مورد نظر در سايت شركت همکاران پردازش رایورز از وضعیت گارانتي دستگاه مورد نظر مطلع گرديد.

 

PostHeaderIcon نرم افزار های مورد نیاز

نرم افزار های مورد نیاز :

دانلود نرم افزار Ammyy Admin

 

دانلود نرم افزار Any Desk

 

PostHeaderIcon پرسش های متداول

پرسش و پاسخ

این بخش مربوط به بیشترین سوال و جواب های مشتریان و نمایندگان عزیز از بخش فنی شرکت می باشد , همچنین با ورود به این بخش امکان طرح سوال جدید نیز می باشد .

پرسش و پاسخ